Workers comp – bolovanje

U USA oni imaju jednu cijelu granu radnog prava koji regulise odnose prije i poslije povrede na radu. U ovom mom slucaju sam se obratio work compensation lawyer na preporuku sendikata.

Sendikat mi preporucuje advokata da zastupa me u ovom procesu. Sama nadoknada za advokata se placa poslije spora ako dodje do spora , neki odredjeni procenat 15% od ukupne sume koju mogu da dobijem … Po zakonu mi imamo minimum tj da mi company osiguranje (Liberty Mutual) plati troskove lijecenja I operacije I nadoknadu plate u iznosu 2/3 prosjeka zadnjih 13 sedmicnih plata do maximum 1299$ za sedmicu po colorado work com low.

Primjer : primanja za 13 sedmica su 26000$ / 13 = 2000 ×2 = 4000 / 3 = 1333$ za jednu sedmicu ali posto je limit za Colorado $1299 za sedmicu to je max sto mozemo dobiti u ovom primjeru.

To davanje isplacuje osiguranje od poslodavca svakih 15 dana I ono je oslobodjeno placanja poreza tako da je sve tax free…

Moje je da se redovno pojavim na svaki pregled kod doktora i da cekam operaciju.

Cijeli proces ide jako sporo posto doktor I osiguranje idu tamo ovamo , posto je u pitanju lova koju moraju da plate. Operacija bruha je oko 60k dolara I cijeli iznos mora da plati osiguranje kompanije…

Cijelo ovo vrijeme imam moje redovno zdravstveno osiguranje za cijelu porodicu kao da sam na short term disability ( kratko bolovanje do 6 mjeseci ili 12 mjeseci).

U ovom cijelom procesu dobro je imati lawyer da ipak ako dodje nekih komplikacija da moze da reaaguje pravno… Sva ta prava su minimum sto nudi to work comp ,nekih 50% sto se moze izvuci pa sama tuzba ide do nekih 20k do 70k dolara zavisi od spora od spora. Svaka operacija ima rizik I nije to uopste bezazleno da se ide pod noz.

Moj advokat je u komunikaciji cijelo vrijeme sa osiguranjem,kompanijom I sa mnom radi sto lakseg I brzeg procesa.

Nastavice se …..

Leave a comment