Bolovanje je dosadno

Pisem pa brisem … dosadno mi je bas , vec polako jos malo ulazim u 4 mjesec kako sam na bolovanju. Uspio sam da polozim dva kursa o marketingu , procitao 7 knjiga, i pogledao nekoliko serija.. Hodao sam svaki dan prije operacije oko 10km sada sam poceo sa 3 kilometra polako… dobio sam 5 kg viska ,sta cu kada volim jesti 🤣🤣🤣🤣… Sve ce to otici kada krene ups marathon posto hodam oko 20k do 25k koraka svaki dan…

Pisao sam vam prije da imam te zoom vebinare sa ovim zelemacima vozacima … Dosta sam im objasnio I strateski i takticki ali malo su poglupi ameri posto ne mogu da vide vecu sliku…. to su ponekada samo ovce za sisanje kako ih je sistem napravio… Oni samo hoce da zavrse i idu kuci , kompanija i ide na tu kartu pa im daje vise stopova ako hoce da trce… Sve je to mentalno ali oni kao hipnotisani hoce da lome glavu za njih , trce da zaradjuju manje koji glupaci…

Opet neki skontali da sa progresijom plate ce da zaradjuju vise pa hoce vise slobodnih dana dok im je manja plata ( ne isplati im se plata) pa cekaju top pay da rade vise… joj majko moja …

Mene kada bi neko imao posavijetovati sta ,kako bio bi mu zahvalan . Kazem im polako ali dzabe noge polomise … jos kada se desi udes ide sve po njima ili povreda kao meni . Kompaniju ne zanima mi smo samo broj , trosak u finansijama.. Sve je psiholoski zato treba imati istu brzinu dostave svaki dan ako nesto pokusaju usporiti jos vise, na taj nacin saljes poruku njima trosak se povecava i da preduzmu nesto. Nekada je potrebno dan ,dva a nekada sedmica ali sigurno ce nesto promjeniti

Kompanija postoji 116 godina tako da ima vec razradjene manipulativne tehnike , trudi se da zna sto vise personal info o svakom i vodi fajlove za svakog od samog pocetka. Toplo hladno taktika je dobra, druga isti ritam dostave, call in taktika, I mnoge druge … ovo je stalna mentalna bitka nema veze sa fizickim radom iako je fizicki rad …

Radio sam bas vrijedno prve dvije godine i to je to onda sam radio na usporavanju . Cilj je bio dobiti rutu pa polako je dotjerati na neki normalni radni dan … umalo me ne ubise jbt…. Ali sam spustio za nekih 30 stopova… meni je jasno to ce se pokazati na njihovim podatcima ali to je sta je… sada pokusavaju sa drugima da ostvare bolje rezultate ali ne mogu oduzeti mi rutu .. vidjet cemo kako ce to da odigraju.

Kompanija prebacuje svu odgovornost na vozace to je tvoja ruta,tvoj kamion,tvoji klijenti da bi vozac uzeo vlasnistvo i radio kao sebi… tako vozac sam sebe oversupervize zna sve i ako se nesto desi on je odgovoran … mora se priznati dobra taktika i radi… Vozac mora da gura i pita njih sta da radi oni su placeni da organizuju i govore sta ce se raditi, tako pritisak odgovornosti ide na njih. Komunikacija mora biti sva preko recorded portal, diad ( skener) tako da se ima dokaz ako dodje do frke… Managment pokusava da zove na mobilni telefon I komunicira sms porukama da zameo trag komunicirajuci preko norecorded portal… tako se igra macke i misa I ko ce koga 🤣🤣🤣… Niko ne ulazi u detaljnu analizu sta se desava, posto je to samo labor work ali jako je bitno da se zna. Npr ja sam smanjio oko 150 stopova rutu sedmicno ( 30 dnevno) a to je jedan radni dan ili oko 52 dana godisnje ,to ide u moju korist posto je ovo maraton i necu dodatne korake,stopove, dodatni teret… na 10 godina radi se na ustedi od 2 godine planiranog posla…posto vozaci ne idu u analizu svegabrzo budu out od povreda, udesa itd.

Po meni najbolja taktika je usporavanja pa ubrzavanja pa ponovo isto. Gleda se 15 min dostave vremenski okvir I koliko dostava od ukupnog broja dostava .. npr radi se 5 dostava za 15 min to je 20 dostava na sat… tako se ide sa domavinstvima a sa biznisima oko 3 na 15 min …. na ovaj nacin se ima kontrola, oni rutu podjele na regije tako da da mogu preko preko softvera pratiti brzinu za svaku regiju kako se dostavlja… mi mozemo usporiti regiju koju ne volimo ( npt 1000 regiju ) a ubrzati koju volimo na taj nacin oni planiraju drugacije cijeli proces dostave… ovo sve radi softver … Jako je bitan taj ritam … neki vozaci polove broj dostave i dostavljaju do 2 p.m prvu polovinu dostava od 2 h drugu .. ovo 15 min je bolje posto se ima potpuna kontrola nad ritmom cijelo vrijeme… Najveca kazna je da plate vise I tek tada ce pokusati da poprave rutu , prvo manipulacijama ,harasment onda da pokusaju sa dispatch propertly… I ovo nikada ne staje stalno se drzi pod kontrolom I oni stalno pokusavaju da daju vise posla…

Nadtavice se ….

Leave a comment