Peak season 2022

Kako je peek krenuo poceli su moji problemi . Zvanicno peek season krece 15. Novembra i traje do 15 januara, ali prava euforija je od Thanksgiving do Bozica …

Moj loop 7000 ima 5 standardne rute ( 7a,7b,7c,7d,7e) ali u peek dodaju jos 2 sesonal vozaca koji preuzmu neke biznise i pick ups.

Vozacima koji imaju manje staza >10 god ostave biznise ili smanje minimalno i dodaju residential stopove . Vozaci sa vise staza gube sve i biznise i pickups I samo im je ostavljeni residential stopovi. U ovom slucaju 7a,7b i 7d su rute kojima je umanjeni biznis dostave I pick ups I oni su samo dostavljali residential. Moja ruta 7c ( i 7e) su ostavili sve biznise + dodali residential i samo umanjili moja dva pick ups. Moje normalne dostave su 150 do 180 stopova ali su sada dodali regiju od 300 jedinica ( kuce I zgrade) . Na pocetku ta regija je imale oko 20% dostava ( nekih 60 stopova) ali vremenom su se povecavale na 30% do 40% ( 90 do 120 stopova) plus sve moje dostave (biznisi i regular residential) . U pocetku sam im nekoliko puta ukazao da je to velika greska I da nije moguce to dostaviti ( islo je do 300 stopova) ali to nisu uzimali ozbiljno. Nisu preduzeli nista da se to regulise i dodje na normalan broj dostava.

Dobio sam helpera od prosle godine koja je radila samo 4 sata od 10 do 2 p.m . U tom periodu dostavljam samo biznise tako da helper nije od prevelike pomoci . Thanksgiving sedmica je bila uzasna, nikada ispod 250 stopova I minimum 450 kutija . U toj sedmici sam radio svaki dan po 11,12 sati dnevno tako da sam sprzio 60 d.o.t ( ministarstvo za saobracaj) sate. Nama nije dopusteno voziti preko 60h u jednoj sedmici i nije dopustemo raditi vise od 14h po danu ( mora biti minimum 10h izmedju smjena ) . Posto nisam mogao zavrsiti stalno su mi slali pomoc, druge vozace na loop ( te sa vise staza) pa su i oni postali nervozni i neogodni. Rekao sam da sam ukazivao na probleme ali su ostali nijemi , imam sve biznise i regularne residential + 120 dodatnih stopova. Svaki dan sam morao dostavljati misslods ( paketi koji pripadaju drugoj ruti) to me je dodatno usporavalo. Te sedmice sam jos dva puta prijavljivao problem i ukazivao da ce ovo biti veliki problem. Oni su samo ponavljali isto da ce pogledati,vidjeti itd.

Po meni oni su samo cekali da peek krene I da kazne pojedine vozace koji su bili na 9.5 listi I koji su se borili za svoj prava iz ugovora. U petak je district manager pozvao 5 vozaca I union prestavnika napolje da sa njima porazgovara. To je isti district manager koji je bio na local panel 10.5 .2022 kada sam se zalio na zlostavljanje i diskriminciju….

Nastavice se …

Leave a comment