Opet je počelo

Na pos’o!!!

Tog jutra na safety sastanku nam je receno da cemo svi raditi sutra ( subota) imali 1h ili 10 sati dostupno. Ko ne bude imao sati sa vozi radit ce kao helper …

Taj sastanak sa district managerom je kao neki report ali vise je licilo da veliki dog pokaze svoju pipi . Pitao nas je zasto smo ostali u cetvrtak preko 4h od planiranog posla. Nedopustivo je da jedni vozaci stalno pomazu a jedni ne mogu da zavrse rutu ,kao da on to nije znao. On je kreator te taktike da jedne vozace optereti tako okrece jedne protiv drugih. Jedni stalno pomazu drugima posto ovi ne mogu da zavrse rutu. Rekao je da svako pojedinacno mora da da objasnjenje.

Prozivao je vozace i oni su davali razloge kasnjenja, ali nije se meni obratio direktno tako da nisam odgovorio nista. Rekao nam je da smo slobodni da idemo. Tada je iza mojih ledja rekao supervizoru ” I don’t like him” … Svi smo se vratili prema svojim dostavnim vozilima. Tada sam vidio da gume koje su za dostavu nisu natovarene u kamion i krenuo sam da ih tovarim . Tamo u daljini sam vidio supervizora sa district managerom I supervizor mi se obratio: Moze li to malo brze Dragan nemamo cijeli dan … poceli su se da smijuckaju kao da se dobro zabavljaju. Toga dana sam imao 298 stopova I 575 kutija u mom dostavnom vozilu . To je nemoguce dostaviti, nemoguce je pronaci kutije posto je sve puno kao sibica!!!

Taj dan sam imao i 7 misslods sa drugih razlicitih ruta koje sam morao dostaviti kada zavrsim svoju rutu. Poslali su mi pomoc oko 6 p.m da taj vozac uzme od mene 50 stopova. Posto je taj vozac bio stewart pitao sam ga sta da radim bit cu blizu tih 60 d.o.t sati a petak je i forsaju nas u sutra (subotu) da radimo. Rekao mi je da ne mogu da nas forsaju da vozimo ali ce pokusati da forsaju da radimo kao helper drugim vozacima. Rekao je da ne moram ako necu i da ga zovem ujutro ako budem imao problema…

Tog dana sam zavrsio oko 9:30 p.m ali sam morao da dostavim tih 7 misslods i to me je zadrzalo do 11.p.m sto je max sto mogu raditi za taj dan. Lova je dobra ( oko 600$ ) ali sto je previse , previse to je bio vec peti dan I ukupno 58.5 sati za tu sedmicu…

Nastavit ce se ….

Leave a comment