Nema šanse da radim preko 60h d.o.t sati

D.o.t pravila

Jako je bitno da sve detaljno opisem dogadjaje koje su se desavali prije povrede na poslu 😭😢😭….

Dosla je subota 03.12 .2022 . Start vrijeme je 9:30 za sve vozace … Kada sam dosao odmah sam pitao on road supervizora sta je plan sa mnom imam samo 1.5h dostupno do 60 d.o.t I ne zelim da radim . On mi je rekao da svi moraju ici na rutu bez obzira na sate , kao vozaci ili kao driver helper. Rekao mi je da idem u Village ( to je montazni hab samo za peek season) i da ce me tamo cekati sesonal driver na mojoj ruti. Pravilo je da radimo kako nam je receno jer te mogu otpustiti za insubordination ( neposlusnost) pa sam tako i odradio. Do Village imam nekih 10 min hoda tako da sam iskoristio da nazovem union predstavnika , da vidim sta mi je ciniti… Nisam nosio diad ( skener ) na kojem se prijavljujem na posao posto nisam vozac I kasnije mozemo uskladiti sate posto cemo raditi isto sati. U Village sam cekao oko 10 min taj lik se nije pojavio ( vec je 9:50 h) , poslao sam poruku supervizor I pokusao ga nazvati ali nije bilo odgovora. Krenuo sam nazad prema glavnom habu I kancelariji da vidim sta se desava. Kada sam stigao tamo ( 10: 05 a.m) pitao sam supervizor sta se desava, on me pitao za sesonal vozaca . Posto smo zakljucili da je on napustio posao ( no show, no call) rekao mi je da pricekam … Vrijeme je jako bitno ovdje posto imam almost 1.5 h na raspolaganju i oni su neorganizovani. Tamo u Village union representative mi je rekao da ga izvjestavam sta se desava I da mu tacno kazem kada predjem 60h . Rekao sam mu ovo je glupost druze , sta mi rade cijele sedmice ( on zna posto je na mom loopu) …

Centar Manager mi je prisao i zamolio me je da mu ucinim uslugu da vozim sa supervizorom. Pitao sam ga da li mogu da idem kuci samo je ostalo 47 minuta do 60h dostupno za tu sedmicu. On je rekao svi moraju ici na rutu danas. Nije mi bilo jasno da drza mog helpera na klupi (koji kosta 17$ /sat) a mene forsiraju ( 62,25$/sat) da radim pa sam mu to i rekao. Rekao je svi moraju ici out i otisao je u kancelariju. Pristupio mi je taj novi “on road supervizor ” ( 1 dan ) i rekao mi je da se punch in na diad sa svojim id number , rekao sam mu sto ti to ne uradis imas ID … Kaze mi ne moze posto je on placen na platu a ne hourly ( na sat) . Rekao sam mu moram nazvati mog union guy da vidim to,necu da prekrsim ugovor. On je otrcao prema kancelariji da izvijesti managment . Poslije minut su centar manager I district manager dosli do mene I rekli mi da vozim rutu do prvog stopa I da ce se tvoj ON ( union stewart) drugi vozaci pojaviti da uzmu stopove od mene.

Krenuli smo prema Village opet ( 10: 21 a.m) i samo mi je 39 minuta ostalo do isteka d.o.t 60h za tu sedmicu !!!

Nastavice se …..

Leave a comment