Radna subota

Sezona parenja ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜ƒ transver paketa

Dogadjaji od subote 03.12 . 2022.

Lagano smo krenuli prema ruti , vozio sam kako su mi naredili. Samo je 29 minuta ostalo I to je bilo dovoljno da dodjem do rute. Vozaci su me poceli zvati da vide gdje je meeting point za transver paketa. Svima sam rekao gdje da se nadjemo I gdje je moj prva dostava .

Kada smo dosli na lokaciju ,pitao sam sup. da li da se otklokiram ( punch out) vrijeme mi istice. On mi je rekao da ce on voziti nazad i da pomognem vozacima sa tranverom paketa u druge kamione. Vozaci su bili ljuti i poceli su me verbalno vrijedjati ( kao predobar sam za jump helper sjediste ) ali razumijem nosu imali sve info. Rekao sam vozac se noje pojavio I da necu da vozim sa supervozorom. Za transver nam je trebalo oko sat vremana I krenuli smo nazad ( vec je 12h ) .

Kada smo se vratili , ja sam se punch out i krenuo kuci . Na izlazu me je zaustavio centar manager I krenuo istragu sa pitanjima. Pitao me je ko ti je od menagmeta rekao da ces biti otpusten ako ne budes radio preko 60h ? Pitao sam : KO ti je to rekao? Nije htio da odgovori , I dalje je nastavio da ispituje. Tada sam mu rekao da krsi ugovor I ne moze me ispitivati bez union predstavnika i off clock ( van radnog vremena) . On me je pogledao i otisao.

Nazvao sam Stewart iz mojih kola I rekao mu sta se izdesavalo . On mi je rekao da je BA ( union biznis agent) zvao labor manager ( onog sudiju sa lokal panel) i rekla mu je da je meni neko rekao da cu biti otpusten ako ne budem radio preko 60h te sedmice. Meni niko to nije rekao , ona je samo pokusala da izvrsi pritisak na njih da prekinu sa tom praksom.

Sto se tice tih 60 d.o.t sati mi ne mozemo voziti ali mozemo raditi ako to hocemo , bitno je da imamo reset pauzu 34h u 7 dana I ostatak da imamo 10h izmedju smjena . Fakticki district manager je pokusavao da slomi vozace sa +60 h a nisu mogli da odobre preko 60h moraju odobrenje uniona. Kada imaju odobrenje uniona za +60 d.o.t sve preko +60 je duplo placeno ( 85$ / po satu)… ON nije spreman da ide na to i samo je stavljao pritisak na vozace da rade vise sati a da ne prekrsi taj sedmicni reset ( 34h pauze ) . Na ovaj nacin je mogao da forsa vozace do 8.00 p.m te subote posto u ponedeljak start time je u 8 a.m ( to je 34 h pauze) .

To su sve igre bez granica , posto njihov production bonus zavisi od naseg rada I performance. Mozete vidjeti sliku dole sa foruma brown caffe o njihovim bonusima

Nastavit ce se …..

Leave a comment