CRNI PONEDELJAK

Opisujem dogadjaje od ponedeljaka 05.12.2022 :

Start time za ponedeljak je 8 a.m. Kako sam dosao u zgradu vidim neke promjene , hrana na svakom koraku ,pice, managment je jako fin. Kontam sta se desava …. Tog jutra saznajem da su prestali da forsiraju ljude preko +60h , bar nesto. Bio sam jedina vozac koji je odbio da radi preko ,znao sam da osveta managmenta dolazi πŸ™‚ πŸ™‚ …. Kada sam dosao do Village, moje je dostavno bilo puno kao sibica ( uobicajeno kao uvijek) … Na jutarnjem sastanku , supervizori su drzali holospjeve o nasem dobrom radu I pozrtvovanju.

Poslije sastanka supervizor mi je prisao i rekao moras u office manager te zove da dodjes . Opet nazad prema office ( ta setnja traje dugo ) kada vidim tamo ispred je Stewart ( koji je upoznat. onaj sa loopa ) … pitam ga sta se desava , on kaze nemam pojma !!!

Usli smo I sastanak je krenuo . Tema je bila oko cetvrtaka 01/12 / 2022 ( to je dan sto me onaj district manager nije pitao) I zasto sam bio 4h preko planiranog posla … Rekao sam mu razloge I naglasio da sam mu pristupio nekoliko puta u toku zadnje 3 sedmice da pricamo o dodatih 300 jedinica residential stops. On je rekao ” Ti mene samo iskoristavas ” ( posto je novi) … kazem mu nije tacno I da mi je dato mnogo vise stopova nego sto se moze dostaviti … On nastavlja i kaze za proslog managera si bolje radio ( isti dan od prosle godine bio samo 2h preko ) , kazem mu nema veze ko je nego sta ste mi dali …

On nastavlja isto ” ti mene samo mene iskorostavas ” … Onda je krenuo sa pravim ispitivanjem kako radim metode dostave , oni ovo rade da bi vozace uhvatili u lazi ( dishonesty) to je jedan od nacina kako mogu dati otkaz ili ici sa progresivnom disciplinom( pismom upozorenja) . Oni to rade na nacin da imaju ispred sebe vec sta sam radio taj dan I pokusavaju da dokazu da lazem ( integrity issue) … Bilo je povuci – potegni , ali sam znao kako igraju tu igru . Ima dosta informacija na netu . Ovdje ima jedan dobar podcast na spotify https://open.spotify.com/episode/5oQDVrT7AsTFn4BJa4yKrY?si=LiPYOGp3TK2uiFgHvnB4ow

Na ovom podcast ima dosta dobrih savjeta i veoma je smjesno tako da preporucujem πŸ™‚ πŸ˜ƒ

Sve u svemu on mi je rekao da moram da radim po metodama 100% ubuduce, kazem mu to ce jos vise da me uspori !!!

Samo radi kako ti je receno !!!

Stewart mi se obratio i pitao me je u vezi tih 300 jedinica , rekao sam mu to nikada nisam imao u peek season I objasnio sam managmentu o vezi tog problema. On je pokusao da ukaze na sta je pravi problem . Manager je rekao da ce pricati sa dispatch ( onaj ko planira rute) i da ce to rijesiti.

Kada smo izasli,Stewart mi je rekao pazi se oni ce te pratiti danas ( da uhvate greske I snime )

Tako je i bilo to ce se kasnije ispostaviti

Nastavit ce se ….

Leave a comment