Sta se desava , pokretanje biznisa

Nista novo , cekam operaciju koja je zakazana 22.2 u srijedu …

Bio sam kod doktora da potpisem papirologiju i redovni precheck prije operacije…

Stalno sam u komunikaciji sa ovim likom sta mi vozi rutu. Ne zelim da mi ubije rutu “kill the route” tj da je vozi ispod planiranog posla za taj dan, I da me dovede u nezgodnu poziciju kada se vratim… On treba da vozi rutu isto ili gore nego ja da bi oni popravili rutu … on je 25 godina a ja sam 46 godina tako da se to mora uzeti u kalkulaciju…

Cujem od njega onaj district manager sto me je pratio I nije htio pomoci umalo umro na operacionom stolu operisao bruh , ima nesto zivot je karma. Valjda doslo se po svoje , kasnije je dobio infekciju I svasta nesto…

Razgovarao sam doktorom oko vracanja na posao ,kada je najbolje vrijeme , kaze od 4 do 6 sedmica poslije operacije… Tako da ocekujem nazad u kamion pocetkom aprila ako sve bude u redu…

Ovo je super posao,plata ali za moje godind vec se pocinjem pitati … Donio sam odluku da pokrenem neki svoj biznis uporedo sa poslom da polako pravim izlaznu strategiju..

U pitanju je kucna balkan pekara..Krenut cu sa 2 dana u sedmici i farmers market u sezoni u Castle Rocku… Neka investicija je oko 3k a vidjet cemo kako ce ici .. Druga faza je otvaranje manje pekare koja ce raditi do 1 p.m i to je to . Radio bih od 4 do 8 am u pekari pa na posao … dok se to ne digne na nivo da se moze zivjeti od iste… plan je od 5 do 8 godina moze se postici taj pocetni rezultat.

Jos uvijek ostajem pri svome da je ovo najbolji posao za nekoga ko dodje ovdje a nema visi stepen obrazovanje šŸ™‚ …

Nastavice se ….

Leave a comment