Napokon operacija

Poslije dugog cekanja ,frustracija operacija je odobrena. Imam jos neke pretrage , pregled kod doktora I pravac operaciona sala. Rezervisan sam za srijedu 02/22 u 2 h i operacija traje oko 1h o odmah mogu kuci poslije…

Oporavak je od 4 do 6 sedmica I po njihovom mogu na posao. Po meni minimum 2 mjeseca za ovu moju heavy buznis rutu , vidjet cemo…

Mogu vam reci da sam se vec odvikao od posla i bit ce mi tesko opet krenuti… Neka krenem sredinom aprila ,ostaje mi jos 8,5 mjeseci da radim ove godine, mislim da sam vec negdje pisao minimum za penziju moram da radim 1801h godisnje … Tako ostvarujem 100$ za tu godinu penzije… To je skakljiva tema posto radim svake godine preko 2700h a nemam placeno nista vise za tu sate… Kada uzmem zadnje tri godine to je oko 8200h a potrebno mi je oko 5403 h samo penziju za te tri godine . Fakticki radio sam vise 1,5 godina od 1801 h potrebnih a nista nisam dobio od tih penzionih benefita …

Dosta mi posjete na blog dolazi preko foruma zelena lutrija ( tamo isto pisem ) tako da i tamo imate nekoliko mojih tema koje sam pokrenuo… Jedna od najnovijih je da cu mozda da idem u svoj biznisu osto vrijeme sa ovim full time poslom … To mi je jedina opcija da polako pravim izlaznu strategiju posto 50 godina polako kuca na vrata .. Moj je plan bio oko 20 godina a vec sam 7 godina sa UPS pa polako pripremati se za penziju. Kontam jos mogu dosta raditi jos dvije tri godine da pokrenem taj biznis pa cu da vidim…

Vjerovatno cu nastaviti pisati ovdje i na forumu a mozda I otvorim neki youtube kanal… Sve u svemu ima da vidim sta mi je ciniti ….

Nastavice se …..

Leave a comment