Center panel sastanak sa CM

Onog mog steward nema , izgleda “zglajzao” sada cujem neke price pio kao lud pa je otisao na rehabilitation… ko ce znati sta je istina..

Sada moj zastupnik je oval lead steward Chris koji me je neki dan zvao da imamo tu prvu istancu procesa za centar managerom ( CM ) … Zanimljivo je to da je drugi division manager ( DM) na bolovanju kao operacija …. zvao sam etnic broj protiv obojice i podnio sam grivience za artical 14 and 37 … Artical 14 je da su dignity da me odmah prebace u nablizu bolnicu( oni cekali 45 minuta u kolima) a oni.me htijeli otpustiti za kradju vremena na poslu… Artical 37 da me moraju tretirati sa dignity ( postovanjem) I respect ( uvazavanjem) a to je prekrseno nekoliko puta tog dana…

Chris mi je zakazao sastanak u 9 h u cetvrtak 02.02 sa CM … pojavio sam se oko 8:55 I. cekao preko 30 min . Mene su ostavili zadnjeg . Prvo su zakazali sastanak u 8: 15 pa su ga pomjerili jel bi vidio ostale vozace a to za njih nije bila opcija tako su ga odgodili za 9 h… kada sam dosao na red CM pruzio mi je ruka kao da smo drugari 🤣🤣🤣 naravno odbio sam to,bio je jako uvrijedjen .. poceo je sastanak ,prvo je Chris krenuo da cita art 14 pa onda sam ja procitao open statement… Onda je CM poceo da se brani ,kao nije znao stepen mog bola, da li sam stvarno povrijedjen … sve neke gluposti ..pitam ga sta pise u art. 14 da moram kontaktirati poslodavca I da mi on mora pruziti odmah medicinsku pomoc i prevoz do najblize bolnice …. on je poceo da se izvlaci zasto nosi zvao 911 i neke gluposti…. stepen moga bola znao sam samo ja itd…

Onda smo presli na artical 37 za harasment i retaliation isto on pokusava da me diskredituje i vraca da sam taj koji nece da pruzi ruku itd… Bilo je ti povuci potegni ali sve obicne gluposti sa njegova strane…. razbucao sam ga nije nista od njega ostalo…

Jako zanimljivo tu se pojavio i taj dispatch pa je i on poceo da zajebava , rekao sam ako jije svijedok moze da izadje … I on poceo da drzi ledja sefu ( CM) mislim ajde ti prosetaj… ovo je sve njegova krivica posto zadnjih nekoliko godina samo daje vise i vise posla na rutu…

Moj steward je proporucio caucus ,to je kao neki dogovor van kancelarije sta dalje. Pita me on sta je resolution: Da podnesu otkaz … Vratili smo se unutra i rekli mu moj zahtijev… bio je kao oprzen, “necu ja otici zato sto ti to kazes” bla,bla bla…

Sve u svemu tada je sastanak zavrsen bez dogovora i mora se ici na local nivo sa labor managerom… vidio sam da mu CM nije bilo bas po volji mislio je da cemo dogovoriti…. cak je I Chrisa pitao sta dalje ce biti I moze li sastanak sutra …. rekao sam mu i danas sam u bolu dosao tako da nema sanse prije operacije ista imam od ovih gluposti. Moje zdravlje je najvaznije…

Sve je to jedna obicna predstava od strane njih da te dovedu u neku zabludu da pristanes na tu igru… oni prolaze treninge kako da rade te gravience procedure… treba se drzati ugovora i da li je ili nije doslo do povrede istog … sve ostalo je suplja prica …

Nastavice se ….

Leave a comment