Operacija odbijena

U Americi je sve regulisano u detalje , imaju jako dobru organizaciju,planiranje,I procjenu ali ovaj workers comp su potpuno zeznuli.

Isao sam na nekoliko doctors check ups ( doktor kontrole) posto je to obaveza ovdje ako neces da vas odbije claim… Zadnji check up kod moje doktorice sam malo i digao frku zasto sve ovo tako sporo ide … Ono su mi objasnili da je to do mog osiguranja koje treba da plati operaciju i sve troskove…

Moj doktor hirurg koji me treba operisati preporucuje de Vinci robotic operaciju , razlog brzi oporovak ( isti dan idem kuci) ,modernija i sugurnija procedura… Liberty Mutual ( osiguranje) je odbilo tu vrstu operacije kao neophodnu ako imamo opciju standardnu operacije. Sve su svemu ,lik iz osiguranja me zvao i objasnio zasto sam odbijen i sta dalje … znao sam sta dalje pa sam angazovao workers comp advokata da to sve rijesi ,poslao mu svu korespondenciju, sve doktor note, i tu odbijenicu..

Advokat je isti dan pokrenuo postupak na sudu protiv odiguranja…. Kako razumijem ovo sve je oko love , ta robotic operacija je skupa i oni nece da plate , sugerisu normalnu operaciji za koju je potreban duzi oporavak nije tako tehnoloski napredna i sigurna…

Opet cekanja , ulazim polako u 3 mjesec od povrede i 35 dan od doktorovog odobrenja za operaciju… Meni je bolovanje od kompanije odobreno do 1. Marta tako da ce i oko toga biti i drago mi je da sam angazovao advokata.

Advokat je iz jedne poznate firme i union mi ga je preporucio. On radi po principu contingency fee ,tj naplacuje kada se presuda dosudi u vezi mog slucaja. Njegov fee je 20% od te presude na sudu , neke procjene su da se ovakvi slucajevi u kom je ishod operacija krecu od 20k do 70k dolara. Sve troskovi goriva , parking koje imam moraju biti pokriveni i isplaceni …

Ono sto je pozitivno jos ne prave probleme oko placanja i zdravstvenog union osiguranja.. imam sve pokriveno do 1 marta… a pretpostavljam da ce i oko toga biti problema ali imam advokata pa neka on to rijesava… Sva ova prava koja sada prinam su minimum kako kaze advokat , i to treba da bude bude kompenzovano ….

Zadnji put kada sam razgovarao sa advokatom , rekao je da je to jako skoro proces i da nije dobro regulisan… Taj workers comp kao sa favorizuje poslodavce , na nacin da otezava i usporava cijeli proces dok radnik samo hoce da nastavi sa normalnim zivotom…

Ovo ce se sigurno oduziti na min 2 mjeseca a mozda i vise posto i poslije operacije oporavak je minimum 1 do 2 mjeseca …. sve u svemu zajeb

Leave a comment