Zlostavljanje zbog povrede

Sta reci a ne zaplakati …

Dugo nisam pisao pa cu nekako hronoloski po postovima pokusati opisati sta se desavalo od aprila od kada sam se vratio na posao… Moja nemarnost I sva ya desavanja …

Poslije skoro 9 godina sa kompanijom ove korporacije tretiraju svoje radnike kao obicne brojeve…

Kada sam se vratio odmah prvi dan sam imao safety ride, to je voznja sa supervizorom da mi objasni kako treba sigurno raditi I tako nekako zakljuciti sa njihove strane da je doslo do povrede zbog mene a ne zbog tezine rute I kutija… zanimljivo da sam imao dva safety ride u dva dana sto je protiv ugovora sto sam im I rekao ….

Odmah su me zvali u office prve sedmice zbog lose produktivnosti naravno district manager I njegova pudlica moj sef centar menager… Kazem im radim najbolje I najsigurnije sto mogu I to je to…

Sve moje musterije na ruti su me docakale sa zagrljajima I osmjehom sto je jako neobicno za amere , ovaj vozac sto je vozio moju rutu im je sve rekao kako su me tretirali . Nisam puno kritikovao kompaniju ali sam rekao istinu I svi su zgrozeni ali im je drago sto sam se vratio nazad…

Moj steward ( Union prestavnik) je out izgleda na rehabilitating, to mi nikako ne odgovara zato sto on zna sve I jako je dobar strateski da nosimo ovu igru koju dolazi… cilj je da ih maknemo pogotovo ovog zlostavljaca district managera…

Nastavice se hronoloskim redom…

Leave a comment