Desavanja od maja

Zakazali su local panel u vezi moje povrede tj artical 14 ( povreda na radu) I artical 37 ( zostavljanje )

Na poslu je pakao , zovu me u office za svaki k…. i pritiskaju bas… Vrse pritisak, dali mi jedan warning later ( pismeno upozerenje ) koji ce biti 9 mjeseci u mom dosiju… Pokusavaju sa dishonesty ( da lazem o nekim stvarima pa da me otpuste) tako da vecinom odgovaram da se ne sjecam ili ne znam posto oni vec imaju sve spremno prije nego sto pitaju … Ovaj district manager je pravo govno ali dohakat ce …

Moj centar manager je kao ona pudlica od njegovog sefa … Ovaj mu govori ovaj samo stiti svoju guzu I radi kako je receno… Prijetili mi otkazom , ormah poslao email za BA ( agent od sendikata) da je izvijestim… vidim da drze za jaja ovog preatavnika sendikata nista ne govori u office a drze me svaki dan 20 min I ispituju…

Kazu mi da moji brojevi nikako nisu dobri , rekoh im pokazi te mi u ugovoru gdje je ta produkyivnost regulisana.. Ovaj od uniona ( lik je 32 god sa kompanijom) kaze to je predhodna praksa ali to ne pije vode kod mene ako nije u ugovoru…

Ovaj lik koji.me zastupa u toj kancelariji je u novou managera I moze isto da galami I da se bori ali jako je pasivan… Valjda neca da ljulja brod posto mu je jos 3 God do penzije , hoce da bude dobar sa managmentom… ovaj moj lik ( Union predstavik) je jos out valjda dolazi ubrzo, ponekad mislim da su ga makli da bi me zavrsili …

Zvali me 6 puta u office za mjesec dana I jedan worning letter jbg… Vidjet cemo sta ce biti na panel, iako nemam sanse, sve ove ljude he postavio isti covjek labor manager ( on je za ljudske resurse) a on ima oko 5000 ljudi ispod sebe …

Nastavice se

Leave a comment